תהליך הקבלה מתחיל במבחן של אדם מילא, שכולל שאלות כמותיות, סדרות לוגיות ושאלות מילוליות באנגלית. לאחר מכן יש ריאיון עם ראש צוות, שכולל שאלות על ניתוח טבלאות קמפיינים, אחוזי שינוי ומסקנות עסקיות. כל שלב מרגיש מאוד מקצועי והיחס היה ענייני ונעים.
שאלות מתוך הראיון
הוצגו לי נתונים על ביצועי קמפיינים פרסומיים – התבקשתי לזהות באיזה חודש הייתה ירידה ב-ROI ולהסביר למה.
נשאלתי איך הייתי משפר קמפיין שבו יש הרבה כניסות אבל מעט המרות.
שאלו אותי באיזה כלים אנליטיים אני משתמש (Excel, Google Analytics וכו').
התבקשתי להסביר מה ההבדל בין KPI ל-ROI ואיזה מדדים חשובים יותר בעיניי.
השלב הראשון היה מבחן פסיכוטכני ולאחר מכן ראיון עם ראש צוות
שאלות מתוך הראיון
בהתחלה מקבלים טבלאות פשוטות עם ערכים חסרים שצריך להשלים אותם ולאחר כך שאלות על טבלאות של נתונים של קמפיין שיווק והשוואות בין 2 חודשים. הדרישה היא לחישוב תוצאות מדויקת במחשבון.
המגייסת הייתה ממש מקסימה, ודאגה להחזיר לי תשובות מהר. ראיון ראשון היה מול ראש הצוות ולאחר מכן ראיון עם ה-Director of Marketing שהיה אמור להיות פרונטלי וכל הזמן נדחה ובסוף עבר ל-Teams. המנהלת הייתה מאוד לא סימפטית ונעימה.
שאלות מתוך הראיון
מראה כמה טבלאות נתונים על לחיצות, כניסות לאתר, מחיר לקליק וכו' וצריך לענות על שאלות- איך כדאי לשפר את הרווח מאותו לקוח וכו'
התהליך היה מאוד נחמד, התייחסו אליי יפה , לקח להם די הרבה זמן לחזור אליי מהרגע שהגשתי קוח.. השלב הראשון היה מבחן פסיכוטכני , לאחר מכן היה ראיון מקצועי עם מנהל צוות
שאלות מתוך הראיון
הייתה טבלה של שני חודשים , עם מילות חיפוש בגוגל , שלכל אחת מהן יש טבלה עם עמודות שמראות כמה לחיצות,כניסות,רכישות ועוד היו בעקבות המילה בשני חודשים עוקבים , והייתי צריכה לענות על כל מיני שאלות בנוגע לטבלאות, איזה חודש היה מוצלח ויתר, למה יש חודש שיש בו פחות אנשים שרכשו